неделя, 23 януари 2011 г.

Хей! Пак съм аз, онази, която преди пишеше редовно, но напоследък не намира време за хобито си...

Искам да споделя, че съм по къс ръкав, с къдрава коса, топло ми е и ме боли главата. Не че това е от такова голямо значение, но просто почувствах, че трябва да го споделя, някакси сама себе си да убедя, че споделянето в публичното пространство е донякъде не-вредно.

Както и да е, държа да отбележа, че написах най-доброто си есе на английски от началото на тази учебна година. Темата беше свързана с "Moll Flanders" на Daniel Defoe, която разглеждахме по английски последно, за брака и дали трябва да се омъжим / оженим за човек, който е със сходен на нашия характер или за човек, който се различава коренно от нас и общо взето ми се получи много добре.. хаха. Ако ми остане време може да го препиша и да го публикувам тук, но ... no idea whether I'm gonna do this.

Та, това беше основното, което исках да споделя с вас. :)

Пожелавам ви спокойна и приятна неделя и успешна седмица.

Няма коментари:

Публикуване на коментар