неделя, 27 декември 2009 г.

Спомени

Наскоро излезе новият албум на Three Days Grace - Life Starts Now. В него има една песен, която вече е сред любимите ми. Казва се Last to know.. страхотна песен, вдъхновяваща, неземно красива и истинска ... истинска в буквалния смисъл, сигурна съм, че много от тези, които са я слушали откриват себе си в нея, включително и аз ( предишната публикация First, Worst съдържа малка част текста й ). Изслушайте я, ще видите, че съм права в преценката си за нея (:

Сигурно се питате какво общо има песента с тази публикация, защо точно Спомени... Защото, както казах, откривам себе си в тази песен и всеки път, когато я слушам, си припомням разни моменти, свързани с определен човек.. странното е, че песента е сравнително нова, а спомените - за едно вече отдавна отминало събитие и е някакси интересна връзката..

И, все пак, песента е адски прекрасна, не мога да не споделя текста й, на вас оставам да се влюбите в нея.. както направих и аз ((:

She just walked away
Why didn't she tell me
And where do I go tonight
This isn't happening to me
This can't be happening to me
She didn't say a word
Just walked away

You were the first to say
That we were not okay
You were the first to lie
When we were not alright
This was my first love
She was the first to go
And when she left me for you
I was the last to know

Why didn't she tell me
Where to go tonight
She didn't say a word
She just walked away

You were the first to say
That we were not okay
You were the first to lie
When we were not alright
This was my first love
She was the first to go
And when she left me for you
I was the last to know

I'll be the first to say
That now I'm okay
And for the first time
I've opened up my eyes
This was my worst love
You'll be the first to go
And when she leaves you for dead
You'll be the last to know

I'll be the first to say
that now I'm okay
And for the first time
I've opened up my eyes
This was my worst love
You'll be the first to go
And when she leaves you for dead
You'll be the last to know




I'll be the first to say
That now I'm okay
And for the first time
I've opened up my eyes !!!


lexX 

Няма коментари:

Публикуване на коментар