вторник, 24 август 2010 г.

Не обичам.

Бях писала, че не мразя, само не харесвам... Очевидно не съм знаела, че мога и да мразя. Но не силно и не истински, а за кратко и слабо. Но, все пак... явно го мога, жалко, надявах се, че тази способност не ми е присъща, защото не обичам да мразя...
Какво мразя ли? Мразя да ми казват какво да правя, как да се държа, какво да мисля, какво да говоря,... Дължа го на зодията си - ЕдърРогатДобитък, позната още като Телец. И да, наистина мразя това ! Жалко е, че хората, които ме познават, знаят, че ... (добре, ще използвам други думи) не обичам да ми се налагат чужди навици, качества, действия, да ми се слагат думи в устата, да ме правят такава, каквато ме искат... м р а з я     го! И като че ли всички забравят този факт. Хора, разберете най-накрая, че като ми кажете "Направи това!", "Свърши онова!", "Отиди там!", "Приеми го по този начин!" не постигате желания ефект. НЕ ! Аз няма да "направя това" или да "свърша онова". Нито ще "отида там", нито "ще мисля еди-как си". Колко пъти трябва да говорим по този въпрос? Колко пъти трябва спокойно да обяснявам, че не можете да ми наложите какво да направя? Колко? Очевидно доста...

Няма коментари:

Публикуване на коментар