сряда, 21 септември 2011 г.

Take a breath...

Someone told me "Love will all save us".. But how can that be, look what love gave us!

В моменти на неспасяемо отчаяние просто искам да изпея с пълно гърло: "Искам да те чукам, не искам да се влюбвам!", защото в такива моменти наистина не искам да се влюбвам, да съм влюбена....
Когато той е в лошо настроение аз го знам, усещам го още преди да съм го чула и видяла и тогава и аз изпадам в кофти настроение и света ми е крив, защото на него му е криво. А той не споделя с мен, не иска да ми каже какво му е. Редовния отговор на въпросите ми е "Нищо. Напълно нищо ми няма." Е как нищо?! Как, по дяволите, имаш смелостта да ми кажеш нищо? При положение, че аз виждам, че определено има нещо! Ядосва ме с този негов инат... Не искам да се опитвам да го променя, защото си го искам такъв какъвто е, само без ината, не в тази степен... Моля..

И все пак, Love will all save us... ;)

1 коментар:

  1. В моменти на неспасяемо отчаяние просто искам да изпея с пълно гърло: "Искам да те чукам, не искам да се влюбвам!" - гениално!

    ОтговорИзтриване